Skip to content

Onze werkwijze

Bij Finsolution werken wij met een 5 stappenplan om ervoor te zorgen dat jij zo goed en zo snel mogelijk ontzorgd wordt. Deze stappen brengen in kaart waar jouw behoefte ligt als ondernemer en hoe wij daar als Finsolution invulling aan geven.

Het stappenplan

Kennismaking

Plannen van een kennismakingsgesprek om elkaar beter te leren kennen en jouw behoeftes boven tafel te krijgen…

Inrichting

Wij werken met AFAS Small Business als basis van onze administratie waarmee we kunnen samenwerken…

Afronding

Tijdens deze fase van de inrichting laten wij zien hoe jouw administratie is ingericht, hoe de AFAS app werkt en…

Ready-Set-Go

Nadat jouw administratie is ingericht en jij weet hoe je AFAS moet gebruiken kunnen we van start gaan…

Evaluatie

Wij vinden het belangrijk om na een aantal maanden te peilen hoe de samenwerking loopt en of er verbeterpunten zijn…

finsolution-samen-handen-schudden-7904

1. Kennismaking

Laten we even handen schudden

Ons doel is jou als ondernemer te ontzorgen en de administratie van A tot Z te verzorgen en jou inzicht te geven in jouw financiële positie. Om dit te doen plannen wij een kennismakingsgesprek om elkaar beter te leren kennen en jouw behoeftes boven tafel te krijgen. Als onderdeel van dit gesprek kijken we naar de huidige structuur van jouw onderneming en gaan we in op specifieke behoeften van jou als ondernemer. Om kwaliteit te leveren moeten we begrijpen wat jouw doelen en uitdagingen zijn. Dit helpt ons beiden om te bepalen of onze diensten aansluiten op jouw behoeften.

finsolution-jouw-eigen-omgeving-7849

2. Inrichting

Jouw eigen omgeving
gereed maken

Wij werken met AFAS Small Business als basis van onze administratie. AFAS Small Business zorgt ervoor dat wij met elkaar kunnen samenwerken in de klantomgeving en dat jij bijvoorbeeld jouw offertes en facturen vanuit AFAS Small Business kunt versturen naar jouw klanten die ook in het CRM systeem van AFAS zijn opgevoerd. Daarnaast leggen wij een koppeling met jouw zakelijke bankrekening zodat we op dagelijkse basis de mutaties kunnen bijwerken.

finsolution-wijzende-vinger-7855

3. Afronding

Nog een paar handige tips and tricks

Tijdens deze fase van de inrichting laten wij zien hoe jouw administratie is ingericht, hoe de AFAS app werkt en hoe jij bonnetjes en facturen kunt laten verwerken. We laten zien hoe je vanuit AFAS jouw facturen kunt versturen en hoe je gebruik kunt maken van de self-help binnen AFAS. Daarnaast bespreken we de tips & tricks om onze samenwerking zo goed mogelijk te laten verlopen.

finsolution-nick-en-leendert-7928

4. Ready-Set-Go

Klaar voor die start? Go!

Nadat jouw administratie is ingericht en jij weet hoe je AFAS moet gebruiken kunnen we van start gaan. Jouw administratie is gereed en jij hebt er geen omkijken meer naar. Wij beheren jouw administratie en doen de fiscale aangiftes. Als er vragen zijn komen we bij jou in de lucht via de app, wel zo makkelijk en zo snel.

finsolution-nick-en-leendert-7862

5. Nazorg en evaluatie

Cijfers zijn mooi, maar tevredenheid net zo

Nadat alles is ingericht en jij de rondleiding hebt gehad binnen de administratie kunnen we van start gaan! Je bent in staat om zelf facturen te sturen, bonnetjes te scannen en inkoopfacturen door te sturen naar de administratie. Wij vinden het belangrijk om na een aantal maanden te peilen hoe de samenwerking loopt en of er verbeterpunten zijn. Als je tussentijds vragen hebt, stel ze gerust! Wij zijn er voor jou.

Prijskaartje

Omdat wij werken met AFAS en jou dit ook zo veel mogelijk willen laten doen, kunnen we een volledig pakket van diensten aanbieden voor een scherpe prijs. Geen gedoe met aparte facturatiemodules, klantbeheer of IB aangiftes. Bij ons krijg je gewoon alles voor een vaste prijs die we vooraf met elkaar hebben bepaald. 

Bekijk op de homepage het tarievenoverzicht van de verschillende pakketten met bijhorende dienstverlening.

Overstappen

Zit jij momenteel bij een andere accountant en gebruikt hij/zij een ander software pakket? Geen probleem, wij helpen jou bij het overzetten naar AFAS. Wij gaan jou hierbij begeleiden om jou zo snel mogelijk het gemak van AFAS Small Business aan te bieden.

Contact

Ben jij overtuigd van onze manier van werken en wil je jouw administratie ook optimaal automatiseren zodat je inzicht krijgt in je eigen cijfers? Plan dan een vrijblijvende afspraak in. Wij nemen contact met je op om een digitale afspraak (videobellen) in te plannen om jouw vragen te beantwoorden. Wij zijn graag de oplossing voor jouw financiële administratie!